Najčešća pitanja

Naša često postavljana pitanja daju vam odgovore na sva pitanja ili probleme koji se mogu pojaviti na s našim PaintLisa slikama po brojevima . Imate li pitanja o otpremi ili proizvodima? Jeste li zapeli u procesu naručivanja? Želite li znati o jamstvu?
Na sva vaša pitanja odgovorit ćemo ovdje! Ako imate bilo koja druga pitanja ili pritužbe o slikama, slobodno nam pišite na hello@paintlisa.hr e-mail adresu i odgovorit ćemo / riješiti vaš problem u što kraćem roku!

Koliko vam treba da dostavite narudžbu?

Proizvodi na web mjestu bit će dostavljeni na adresu koju ste naveli u načinu isporuke, obično u roku od 3-6 radna dana od narudžbe. VAŽNO: pojedinačne slike su iznimka, jer ćemo u slučaju ovog proizvoda s vama porazgovarati i o konačnom dizajnu putem e-maila, a proizvodnja će također potrajati više vremena, tako da od konzultiranja i dogovora možete očekivati 3-7 radnih dana.

Dostavljate li vikendom?

Nažalost, dostavljači ne rade vikendom, pa vam paket mogu dostaviti samo radnim danom.

Ako napišem napomenu za narudžbu, hoće li ga vidjeti dostavljač?

Da, u svakom slučaju, napomena će se poslati dostavljaču kako biste mogli primiti svoj paket kako ste zatražili. Nažalost, nemamo utjecaja na to ako se dostavljač ne drži toga. Ako imate prigovor u vezi toga, javite nam i mi ćemo izvidjeti situaciju.

Kakvu obavijest ću dobiti od dostavljača?

Naš GLS obavijestit će vas e-poštom o isporuci, te ako niste u mogućnosti preuzeti svoju pošiljku, način na koji možete preuzeti pošiljku koja će vas čekati na pošti.

Može li netko drugi preuzeti moj paket?

Da, naravno.

Što se događa ako trenutno nisam doma za vrijeme dostave?

Dostavljač će pokušat  dostaviti vaš paket dva puta nakon telefonskog dogovora. 

Mogu li pratiti stanje dostave paketa?

Da, naravno. Sve što trebate učiniti je unijeti ID praćenja paketa koji ste primili u e-poruci s potvrdom.

Koje opcije plaćanja imate?

Trenutno imamo samo plaćanje pouzećem. Svaki dostavljač raspolaže sa platnim terminalom, tako da imate mogućnost plaćati i karticom.

Nudite li jamstvo povrata novca ako ne bih bio zadovoljan proizvodom?

Da, nudimo 14-dnevno jamstvo povrata novca ili zamjene za sve proizvode u PaintLisa webshopu. Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni proizvodom, pošaljite e-poštu na hello@paintlisa.hr e-mail adresu.