Opći uvjeti poslovanja

Ovi Opći Uvjeti Poslovanja (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) sadrže prava i obveze Festede Kft. (u daljnjem tekstu: Davatelj usluga) i Kupca (u daljnjem tekstu Kupac) koristeći usluge elektroničke trgovine koje pruža Davatelj usluga putem web stranice paintlisa.hr. (Davatelj usluga i kupac u daljnjem tekstu zajednički se nazivaju stranke). OUP se primjenjuje na sve pravne transakcije i usluge koje se odvijaju putem paintlisa.hr internetskih stranica.

Podaci davatelja usluga:

Ime i prezime: Festede Kft.
Sjedište i poštanska adresa: 2161 Csomád Kossuth Lajos út 79.
Korisnička podrška: više pod točkom 1.7
Telefonski broj: 06706121302
Adresa e-pošte: hello@paintlisa.hr

1. Opće informacije, sklapanje ugovora između stranaka

1.1. Područje primjene ovih Općih uvjeta poslovanja obuhvaća sve usluge elektroničke trgovine koje se pružaju u području Hrvatska, a koje se pružaju putem elektroničke trgovine (u daljnjem tekstu paintlisa.hr webshop) koja se nalazi na internetskoj stranici paintlisa.hr (u daljnjem tekstu web stranica).

1.2. Kupnja u PaintLisa webshopu moguća je elektroničkim putem narudžbe, na način naveden u ovim Općim uvjetima.

1.3. Značajan dio usluga PaintLisa webshopa dostupan je svim korisnicima, čak i bez registracije. Međutim, neke usluge podliježu registraciji (a zatim prijavi u korisnički račun), na koju svatko ima pravo u skladu s Općim uvjetima poslovanja.

1.4. Nakon narudžbe, ugovor se može mijenjati ili otkazati slobodno i bez posljedica prije njegovog izvršenja. To se može učiniti telefonom i e-poštom. Ugovor sklopljen između stranaka s kupnjom robe na hrvatskom jeziku smatra se pisanim ugovorom, Pružatelj usluga ga podnosi i čuva 5 godina nakon sklapanja.

1.5. Jezik ugovora je hrvatski.

1.6. Pružatelj usluga ne podliježe odredbama bilo kojeg kodeksa ponašanja.

1.7. Služba za korisnike:

•Radno vrijeme službe za korisnike: (radnim danom: 10.00-17.00)
• Telefon: 06706121302
• Internetska adresa: paintlisa.hr
• E-pošta: hello@paintlisa.hr

2. Registracija

2.1. Registracija se može izvršiti pod stavkom izbornika Registracija na glavnoj stranici ispunjavanjem obrasca koji se sastoji od dva dijela. Nakon preliminarnog zahtjeva za podatke (potrebno je navesti neobavezno korisničko ime, ispravna adresa e-pošte i odabrati lozinku) slijedi detaljniji osobni obrazac nakon klika na poveznicu poslanu u e-mailu za potvrdu registracije, koja se može ispuniti prije naručivanja. Registracijom na web stranici Kupac izjavljuje da je pročitao i prihvatio sve uvjete i odredbe ovih Općih uvjeta i Izjave o privatnosti objavljene na web stranici te pristaje na obradu podataka sadržanu u Izjavi o privatnosti.

2.2. Pružatelj usluga nije odgovoran za bilo kakvo kašnjenje isporuke ili drugi problem ili pogrešku zbog podataka koje je Kupac pogrešno i/ili netočno dostavio. Davatelj usluga nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu time što je Kupac zaboravio svoju lozinku ili postao dostupan neovlaštenim osobama iz bilo kojeg razloga koji se ne može pripisati Pružatelju usluga. Pružatelj usluga svaku registraciju tretira kao zasebnu pravnu osobu. Prethodno spremljene podatke moguće je promijeniti nakon prijave, u stavci izbornika Promjena osobnih podataka dostupnoj nakon klika na vezu Osobne postavke, što također može utjecati na podatke aktivnih narudžbi. Pružatelj usluga nije odgovoran za bilo kakvu štetu ili pogrešku koja proizlazi iz promjene registriranih podataka od strane kupca.

3. Narudžba

3.1. Bitna svojstva robe koja se kupuje, njihova svojstva, upute za korištenje mogu se saznati na informativnoj stranici određenog članka, činjenicom da su detaljna stvarna svojstva robe navedena u uputama za uporabu koje će biti priložene proizvodu. Ako imate bilo kakvih pitanja o proizvodu prije kupnje, naša služba za korisnike vam je na raspolaganju. Uz proizvod su priložene upute za uporabu proizvoda koji prodajemo u slučajevime gdje zakon to nalaže. Ako slučajno ne dobijete obvezne upute za uporabu proizvoda, molimo vas da to odmah prijavite našoj službi za korisnike – prije korištenja proizvoda – i mi ćemo je zamijeniti. Ako vam je potrebno više informacija o kvaliteti, osnovnim svojstvima, korištenju i upotrebljivosti bilo kojeg proizvoda na web stranici, obratite se našoj korisničkoj službi, čiji podaci za kontakt se mogu naći u odjeljku 1.5.

3.2. Cijena je uvijek iznos naveden pored odabranog proizvoda, koji, ako ne i odvojeno, već sadrži PDV. Trošak kupnje proizvoda ne uključuje troškove isporuke, osim ako se to ne pročita na konačnoj stranici za plaćanje.

3.3. Pružatelj usluga zadržava pravo promjene cijena proizvoda koji se mogu naručiti s web stranice, pod uvjetom da izmjena stupi na snagu u isto vrijeme kada se pojavi na web stranici. Izmjena ne utječe na kupovnu cijenu već naručenih proizvoda. Prilikom pokretanja online plaćanja kreditnom karticom nismo u mogućnosti vratiti novac u slučaju smanjenja cijene nakon slanja elektroničke obavijesti o primitku uplate i isporuke proizvoda. Sigurnosna provjera internetske platne transakcije traje najmanje 24 sata, i tek nakon toga je moguć primitak proizvoda.

3.4. Ako se, unatoč svoj brizi Pružatelja usluga, na sučelje web stranice stavi netočna cijena, u usporebi očito netočna cijena, npr. cijena “0” kn ili “1” kn koja se značajno razlikuje od poznate, općeprihvaćene ili procijenjene cijene proizvoda ili se pojavljuje zbog pogreške sustava, Pružatelj usluga nije dužan isporučiti proizvod po pogrešnoj cijeni, ali može ponuditi isporuku po pravoj cijeni, i u tom saznanju Kupac može otkazati svoju narudžbu. Slike proizvoda objavljene na web mjestu samo su ilustracije na nekim mjestima i mogu se razlikovati od stvarnog izgleda proizvoda.

3.5. Narudžba putem web stranice Pružatelja usluge bit će prihvaćena samo od registriranog Kupca i to samo ako je Kupac u potpunosti ispunio sva polja potrebna za narudžbu. (Ako Kupac pogrešno ili nepotpuno ispuni bilo koje polje, primit će poruku o pogrešci od Pružatelja usluga.) Pružatelj usluga nije odgovoran za kašnjenja u isporuci ili druge probleme ili pogreške zbog netočnih i/ili netočnih podataka o narudžbi koje je dao Kupac.

Narudžbu je moguće naručiti u PaintLisa webshopu prijavom nakon registracije, a zatim korištenjem košarice. Kupac može dodati odabrane proizvode u svoju košaricu pomoću gumba “Dodaj u košaricu” na stranici s detaljima o proizvodu koja se pojavljuje nakon klika na svaki proizvod. Sadržaj košarice moguće je pregledati i izmijeniti nakon klika na ikonu košarice na desnoj strani web stranice, gdje se može navesti željena količina svakog proizvoda, a sadržaj Košarice može se izbrisati (“Uklanjanje”). Ako je Kupac dovršio sadržaj Košarice, klikom na znak “Plaćanje”, mora se prijaviti na web stranicu ili registrirati kako bi izvršio narudžbu. Nakon toga možete birati između načina preuzimanja i unijeti podatke o naplati i otpremi. Ako ste naveli sve potrebne podatke i odabrali način prikupljanja, klikom na gumb “Nastavi” možete odabrati način na koji želite platiti ukupan iznos svoje narudžbe. Ako ste odabrali jedan od načina plaćanja, možete kliknuti na gumb “Plati” na stranici sažetka kako biste provjerili detalje svoje narudžbe prije potvrde, promijenili adresu za naplatu i dostavu, odabrali način plaćanja i dostave i dodali komentar na svoju narudžbu.

Narudžba se postavlja i ponuda se šalje nakon klika na “Dovrši narudžbu”. Narudžba se dakle završava klikom na gumb “Dovrši narudžbu”, koji stvara obvezu plaćanja za Kupca.

3. Narudžba

3.1. Bitna svojstva robe koja se kupuje, njihova svojstva, upute za korištenje mogu se saznati na informativnoj stranici određenog članka, činjenicom da su detaljna stvarna svojstva robe navedena u uputama za uporabu koje će biti priložene proizvodu. Ako imate bilo kakvih pitanja o proizvodu prije kupnje, naša služba za korisnike vam je na raspolaganju. Uz proizvod su priložene upute za uporabu proizvoda koji prodajemo u slučajevime gdje zakon to nalaže. Ako slučajno ne dobijete obvezne upute za uporabu proizvoda, molimo vas da to odmah prijavite našoj službi za korisnike – prije korištenja proizvoda – i mi ćemo je zamijeniti. Ako vam je potrebno više informacija o kvaliteti, osnovnim svojstvima, korištenju i upotrebljivosti bilo kojeg proizvoda na web stranici, obratite se našoj korisničkoj službi, čiji podaci za kontakt se mogu naći u odjeljku 1.5.

3.2. Cijena je uvijek iznos naveden pored odabranog proizvoda, koji, ako ne i odvojeno, već sadrži PDV. Trošak kupnje proizvoda ne uključuje troškove isporuke, osim ako se to ne pročita na konačnoj stranici za plaćanje.

3.3. Pružatelj usluga zadržava pravo promjene cijena proizvoda koji se mogu naručiti s web stranice, pod uvjetom da izmjena stupi na snagu u isto vrijeme kada se pojavi na web stranici. Izmjena ne utječe na kupovnu cijenu već naručenih proizvoda. Prilikom pokretanja online plaćanja kreditnom karticom nismo u mogućnosti vratiti novac u slučaju smanjenja cijene nakon slanja elektroničke obavijesti o primitku uplate i isporuke proizvoda. Sigurnosna provjera internetske platne transakcije traje najmanje 24 sata, i tek nakon toga je moguć primitak proizvoda.

3.4. Ako se, unatoč svoj brizi Pružatelja usluga, na sučelje web stranice stavi netočna cijena, u usporebi očito netočna cijena, npr. cijena “0” kn ili “1” kn koja se značajno razlikuje od poznate, općeprihvaćene ili procijenjene cijene proizvoda ili se pojavljuje zbog pogreške sustava, Pružatelj usluga nije dužan isporučiti proizvod po pogrešnoj cijeni, ali može ponuditi isporuku po pravoj cijeni, i u tom saznanju Kupac može otkazati svoju narudžbu. Slike proizvoda objavljene na web mjestu samo su ilustracije na nekim mjestima i mogu se razlikovati od stvarnog izgleda proizvoda.

3.5. Narudžba putem web stranice Pružatelja usluge bit će prihvaćena samo od registriranog Kupca i to samo ako je Kupac u potpunosti ispunio sva polja potrebna za narudžbu. (Ako Kupac pogrešno ili nepotpuno ispuni bilo koje polje, primit će poruku o pogrešci od Pružatelja usluga.) Pružatelj usluga nije odgovoran za kašnjenja u isporuci ili druge probleme ili pogreške zbog netočnih i/ili netočnih podataka o narudžbi koje je dao Kupac.

Narudžbu je moguće naručiti u PaintLisa webshopu prijavom nakon registracije, a zatim korištenjem košarice. Kupac može dodati odabrane proizvode u svoju košaricu pomoću gumba “Dodaj u košaricu” na stranici s detaljima o proizvodu koja se pojavljuje nakon klika na svaki proizvod. Sadržaj košarice moguće je pregledati i izmijeniti nakon klika na ikonu košarice na desnoj strani web stranice, gdje se može navesti željena količina svakog proizvoda, a sadržaj Košarice može se izbrisati (“Uklanjanje”). Ako je Kupac dovršio sadržaj Košarice, klikom na znak “Plaćanje”, mora se prijaviti na web stranicu ili registrirati kako bi izvršio narudžbu. Nakon toga možete birati između načina preuzimanja i unijeti podatke o naplati i otpremi. Ako ste naveli sve potrebne podatke i odabrali način prikupljanja, klikom na gumb “Nastavi” možete odabrati način na koji želite platiti ukupan iznos svoje narudžbe. Ako ste odabrali jedan od načina plaćanja, možete kliknuti na gumb “Plati” na stranici sažetka kako biste provjerili detalje svoje narudžbe prije potvrde, promijenili adresu za naplatu i dostavu, odabrali način plaćanja i dostave i dodali komentar na svoju narudžbu.

Narudžba se postavlja i ponuda se šalje nakon klika na “Dovrši narudžbu”. Narudžba se dakle završava klikom na gumb “Dovrši narudžbu”, koji stvara obvezu plaćanja za Kupca.

6. Uvjeti isporuke i plaćanja

6.1. Pružatelj usluga isporučuje naručenu robu koja će se besplatno dostaviti na adresu kupca vlastitim prijevoznim sredstvom ili uz korištenje logističke tvrtke. Pružatelj usluga zadržava pravo promjene naknade za dostavu, pod uvjetom da izmjena stupi na snagu u isto vrijeme kada se pojavi na web mjestu. Izmjena ne utječe na kupovnu cijenu već naručenih proizvoda.

6.2. Nakon što je narudžba ispunjena, Davatelj usluga pruža Kupcu mogućnost odabira datuma isporuke, koji ne označava određeno vrijeme, već služi samo za odabir približnog intervala isporuke. Davatelj usluga nije u mogućnosti izvršiti dostavu za određeni sat.

6.4. Usluge naručene na Web stranici izvršit će Pružatelj usluga na adresi navedenom u potvrdi narudžbe poslanoj Kupcu putem e-maila.

6.5. Kupac može saznati više o načinima plaćanja i mogućnostima naplate koje pruža Pružatelj usluga na stranici Plaćanje i dostava.

7. Pravo na otkaz ugovora

Odredbe ovog odjeljka primjenjuju se samo na fizičku osobu koja djeluje izvan svoje trgovačke, profesionalne ili poslovne djelatnosti, a koja kupuje, naručuje, prima, koristi, koristi robu i primatelj je komercijalnih komunikacija ili ponuda povezanih s robom (u daljnjem tekstu “Potrošač”).

Kupac ima pravo u slučaju ugovora o prodaji proizvoda:

(a) na proizvod,
(b) ako se isporučuje nekoliko proizvoda, posljednji isporučeni proizvod,
(c) u slučaju proizvoda koji se sastoji od nekoliko serija ili komada, na posljednje isporučene serije ili komada,
d) Kupac ima pravo ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana. Rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Kupac ima pravo ostvariti svoje pravo na otkaz ugovora između datuma sklapanja ugovora i datuma primitka proizvoda.

Kupac nema pravo otkazati ugovor ako je predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke, u slučaju robe koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

7.1. Kako ostvariti pravo na otkaz ugovora

7.1.1. Ako Kupac želi ostvariti svoje pravo na otkaz ugovora, mora Pružatelju usluga poslati jasno očitovanje o svojoj namjeri otkaza (npr. poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom) koristeći kontakt podatke navedene na početku Općih uvjeta poslovanja. Potrošač koristi svoje pravo otkaza ugovora u roku ako pošalje izjavu o otkazu Pružatelju usluga prije isteka gore navedenog roka.

7.1.2. Kupac snosi teret dokazivanja da je ostvario svoje pravo na otkaz ugovora u skladu s odredbama iz točke 7.

7.1.3. U oba slučaja Pružatelj usluga odmah potvrđuje primitak Izjave potrošača o otkazu ugovora putem e-pošte.

7.1.4. U slučaju pisanog otkaza ugovora smatra se da je potvrđeno u roku ako Kupac pošalje svoju izjavu Pružatelju usluga u roku od 14 kalendarskih dana (čak i ako je poslan na 14. kalendarski dan).

7.1.5. Prilikom navođenja poštom, Pružatelj usluga uzima u obzir datum slanja, ili u slučaju obavijesti e-poštom ili telefaksom, vrijeme slanja e-pošte ili telefaksa u svrhu izračuna roka. Kupac šalje svoje pismo preporučenom poštom kako bi se datum slanja mogao vjerodostojno dokazati.

7.1.6. U slučaju otkaza ugovora, Kupac je dužan vratiti naručeni proizvod Pružatelju usluga bez nepotrebnog odgađanja, ali najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o njegovoj izjavi o otkazu ugovora.

7.1.7.Smatrat će se da je zakonski rok ispunjen ako Kupac preda proizvod (putem pošte ili dostavljača) prije isteka roka od 14 dana.

7.1.8. Trošak vraćanja proizvoda na adresu Pružatelja usluga snosi Kupac, osim ako je Pružatelj usluga sam pristao snositi te troškove. Na zahtjev Kupca, Pružatelj usluga dogovara organizaciju isporuke povrata, međutim, trošak povrata koji organizira Pružatelj usluga snosi Kupac, u kojem slučaju Pružatelj usluga neće preuzeti trošak povrata koji organizira Kupac, već će samo pomoći Kupcu da se ne mora baviti organizacijom isporuke povrata. Ovaj zahtjev Kupac treba poslati Službi za korisnike Pružatelja usluga.

7.1.9. Pružatelj usluga nije u mogućnosti primiti paket vraćen pouzećem. Osim troškova povrata proizvoda, Kupac ne snosi nikakve druge troškove u vezi s otkazom ugovora.

7.1.10. Ako Kupac prekine ugovor, Pružatelj usluga će bez odgađanja vratiti sve naknade koje je Kupac izvršio, uključujući troškove prijevoza (plaćene za isporuku), ali najkasnije u roku od 14 dana od primitka Izjave o prekidu ugovora Kupca, osim onih dodatnih troškova koji su nastale zbog činjenice da je Kupac odabrao način prijevoza koji nije najjeftiniji standardni način prijevoza kojeg nudi Pružatelj usluga. Pružatelj usluga ima pravo uskratiti povrat novca dok ne primi proizvod natrag ili Kupac nije vjerodostojno dokazao da je proizvod vraćen: Pružatelj usluga će uzeti u obzir raniji datum od ta dva slučaja.

7.1.11. Tijekom povrata novca Pružatelj usluga koristi isti način plaćanja kao i onaj korišten u izvornoj transakciji, osim ako Kupac izričito ne pristane na upotrebu drugog načina plaćanja; kao rezultat primjene ove metode povrata, potrošaču se ne naplaćuju dodatni troškovi.

7.1.12.Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

7.1.13. Ako Kupac iskoristi svoje pravo na raskid ugovora nakon početka obavljanja usluge, dužan je nadoknaditi razumne troškove Pružatelja usluga tijekom izračuna.

7.1.14. Pružatelj usluga može zahtijevati povrat amortizacije i razumnih troškova koji proizlaze iz upotrebe koja premašuje upotrebu potrebnu za određivanje prirode, svojstava i rada proizvoda – ako je na izričit zahtjev Kupca izvršenje ugovora o pružanju usluga započelo prije isteka roka i on iskoristi pravo na raskid.

8. Jamstvo

8.1. Obvezno jamstvo

8.1.1.Pružatelj usluga podliježe jamstvenoj obvezi za svoje proizvode u skladu sa zakonom o Zaštiti potrošača i Zakonu o obveznim odnosima.

8.1.2. Jamstveni rok je datum stvarne izvedbe, odnosno isporuke proizvoda Kupcu ili, ako puštanje u rad obavlja Pružatelj usluga ili njegov zastupnik, datum puštanja u rad.

Nedostatak nije pokriven jamstvom ako je uzrok nastao nakon isporuke proizvoda Kupcu, na primjer, ako je nedostatak:

– neprofesionalno puštanje u rad (osim ako je puštanje u rad izvršio Pružatelj usluga ili njegov zastupnik ili ako je nepravilna instalacija posljedica pogreške u korisničkom priručniku)
– zlouporaba, nepoštivanje uputa za uporabu, – nepravilno skladištenje, loše rukovanje, oštećenje,
– elementarna šteta uzrokovana elementarnom nepogodom.

U slučaju nedostatka pokrivenog jamstvom, Kupac je dužan:

– prije svega, po svojoj mogućnosti može zahtijevati popravak ili zamjenu, osim ako je ispunjenje odabranog jamstvenog zahtjeva nemoguće, ili ako bi to rezultiralo nerazmjernim dodatnim troškom za Pružatelja usluga u odnosu na ispunjenje drugog jamstvenog zahtjeva, uzimajući u obzir vrijednost proizvoda u besprijekornom stanju, težinu kršenja ugovora i štetu za interese kupca uzrokovanu ispunjenjem jamstvenog zahtjeva.
– ako Pružatelj usluga nije izvršio popravak ili zamjenu, ne može ispuniti tu obvezu u razumnom roku, štedeći interese Potrošača, ili ako je interes Kupca za popravak ili zamjenu prestao, Kupac može, po njegovoj mogućnosti, zatražiti razmjerno smanjenje kupoprodajne cijene, popraviti sam nedostatak ili ga netko drugi popraviti na štetu Pružatelja usluga ili odustati od ugovora. Nema mjesta za povlačenje zbog manje pogreške.

Ako Kupac izvrši zamjenski zahtjev u roku od tri radna dana od dana kupnje (puštanja u rad) zbog nedostatka proizvoda, Davatelj usluga dužan je zamijeniti proizvod, pod uvjetom da kvar sprječava njegovu namjenu.

Popravak ili zamjena izvršit će se u odgovarajućem roku, uzimajući u obzir karakteristike proizvoda i namjeravanu uporabu koju očekuje Kupac, te u najboljem interesu Kupca. Davatelj usluga mora nastojati izvršiti popravak ili zamjenu u roku od najviše petnaest dana.

Tijekom popravka u proizvod se mogu ugraditi samo novi dijelovi.

Dio razdoblja popravka tijekom kojeg Kupac nije u mogućnosti koristiti proizvod za namjeravanu svrhu nije uključen u jamstveni rok. U slučaju zamjene (popravka) proizvoda ili dijela proizvoda, jamstveni rok počinje iznova za zamijenjeni (popravljeni) proizvod (dio proizvoda) i za nedostatak koji nastaje kao rezultat popravka.

8.1.3. Troškove povezane s ispunjenjem jamstvene obveze snosi Pružatelj usluga.

8.1.4. Pružatelj usluga oslobođen je jamstvene obveze samo ako dokaže da je uzrok nedostatka nastao nakon izvršenja usluge.

8.1.5. Kupac nema pravo zahtijevati jamstvo za dodatnu opremu i jamstveni zahtjev, ili jamstvo za proizvod i jamstveni zahtjev istovremeno, paralelno jedan s drugim, zbog istog nedostatka. Bez obzira na ova ograničenja, Kupac ima pravo na prava koja proizlaze iz jamstva, bez obzira na prava utvrđena u odredbama 9.1 i 9.2.

8.1.6. Jamstvo ne utječe na izvršenje prava Kupca koja proizlaze iz zakona, posebno jamstva na isporuke, proizvode i štetu.

8.1.7. Ako dođe do spora između stranaka, koji se ne može riješiti sporazumno, Klijent može pokrenuti postupak Odbora za mirenje, kako je navedeno u odjeljku 12.2.

8.2. Dobrovoljno jamstvo

8.2.1. Pružatelj usluga preuzima jamstvo (jamstvo) za proizvode koje prodaje na web stranici za razdoblje navedeno u opisu proizvoda, koje može biti dulje od razdoblja prema vladinoj uredbi. Davatelj usluga dužan je najkasnije putem podataka na jamstvenoj kartici (jamstvenoj kartici) koje je Kupac dao u trenutku primitka proizvoda.

9. Jamstvo

9.1. Odgovornost za isporuke

9.1.1. U slučaju neispravnog obavljanja Usluge, Kupac može izvršiti jamstveni zahtjev protiv Pružatelja usluga. U slučaju potrošačkog ugovora, Kupac može izvršiti svoje jamstvene zahtjeve u roku od dvije godine od datuma primitka, za nedostatke proizvoda koji su već postojali u trenutku isporuke proizvoda. Nakon dvogodišnje zastare, Kupac više nije u mogućnosti provoditi svoja jamstvena prava.

9.1.2. U slučaju ugovora sklopljenog s ne-potrošačem, nositelj prava može izvršiti svoje jamstvene zahtjeve u roku od jedne godine od dana primitka.

9.1.3. Kupac može, po svojoj mogućnosti, zatražiti popravak ili zamjenu, osim ako nije nemoguće ispuniti zahtjev koji je odabrao Kupac ili bi podrazumijevao nerazmjeran dodatni trošak za Pružatelja usluga u usporedbi s ispunjenjem drugog zahtjeva. Ako Kupac nije zatražio ili nije mogao zatražiti popravak ili zamjenu, Kupac može zatražiti proporcionalno smanjenje naknade ili ga Kupac može popraviti na teret Pružatelja usluge ili ga može popraviti netko drugi ili, kao krajnju mjeru, može prekinuti ugovor. Nema uvjeta za raskid ugovora zbog manje pogreške.

9.1.4. Kupac može prijeći s odabranog jamstvenog prava na drugo, ali je dužan snositi troškove prijelaza, osim ako to nije bilo opravdano ili je Pružatelj usluga naveo razlog za to.

9.1.5. Kupac je dužan obavijestiti Pružatelja usluge o nedostatku odmah po otkriću, ali najkasnije u roku od dva mjeseca od otkrića nedostatka.

9.1.6. Kupac može izvršiti svoj jamstveni zahtjev izravno protiv Pružatelja usluga.

9.1.7.9.1.7. U roku od šest mjeseci od izvršenja ugovora ne postoje drugi uvjeti za izvršenje jamstvenog zahtjeva osim obavijesti o nedostatku ako Kupac dokaže da je proizvod kupljen od Pružatelj usluge (predočenjem računa ili preslike računa). U tom slučaju Pružatelj usluga oslobađa se jamstva samo ako opovrgne tu pretpostavku, odnosno dokaže da je nedostatak proizvoda nastao nakon isporuke Kupcu. Ako Pružatelj usluga može dokazati da je uzrok nedostatka nastao iz razloga koji se može pripisati Kupcu, nije dužan odobriti jamstveni zahtjev koji je podnio Kupac. Međutim, nakon šest mjeseci od dana izvršenja, Kupac je dužan dokazati da je nedostatak koji je prepoznao već postojao u vrijeme izvršenja ugovora.

9.1.8. Ako Kupac podnese svoj jamstveni zahtjev u odnosu na dio proizvoda koji se može odvojiti od proizvoda u smislu navedenog nedostatka, jamstveni zahtjev neće se smatrati izvršivim za ostale dijelove proizvoda.

9.2. Jamstvo za proizvod

9.2.1. U slučaju nedostatka u proizvodu (pokretninama), Kupac koji ispunjava uvjete kao potrošač može, po svojoj mogućnosti, ostvariti pravo jamstva za nedostatke ili jamstveni zahtjev za proizvod naveden u odjeljku 9.1.

9.2.2. Međutim, Kupac nema pravo izvršiti jamstveni zahtjev i jamstveni zahtjev za proizvod u isto vrijeme, paralelno, zbog istog nedostatka. Međutim, u slučaju uspješnog izvršenja jamstvenog zahtjeva za proizvod, Kupac može izvršiti svoj jamstveni zahtjev za zamijenjeni proizvod ili popravljeni dio protiv proizvođača.

9.2.3. Kao jamstveni zahtjev za proizvod, Kupac može zatražiti samo popravak ili zamjenu neispravnog proizvoda. U slučaju jamstvenog zahtjeva za proizvod, Kupac mora dokazati nedostatak proizvoda.

9.2.4. Proizvod se smatra neispravnim ako ne ispunjava zahtjeve kvalitete koji su bili na snazi u trenutku stavljanja na tržište, ili ako nema karakteristike koje je odredio proizvođač.

9.2.5. Kupac može izvršiti svoj jamstveni zahtjev za proizvod u roku od jedne godine od datuma stavljanja proizvoda na tržište od strane proizvođača. Po isteku tog razdoblja izgubit će to pravo. Kupac je dužan bez odgađanja obavijestiti proizvođača o nedostatku nakon otkrića nedostatka. Smatra se da je svaki nedostatak priopćen u roku od dva mjeseca od otkrića nedostatka bez odgode priopćen. Kupac je odgovoran za štetu nastalu zbog kašnjenja u komunikaciji.

9.2.6. Kupac može izvršiti svoj jamstveni zahtjev za proizvod prema proizvođaču ili distributeru pokretnine (Pružatelju usluga).

9.2.7. Proizvođač i distributer proizvoda smatraju se proizvođačima.

9.2.8. Proizvođač, distributer (Pružatelj usluga) oslobođen je obveze jamstva na proizvod samo ako može dokazati da:

• proizvod nije proizveden ili stavljen na tržište tijekom svog poslovanja, ili
• nedostatak se nije mogao otkriti u skladu s najnovijim dostignućima u trenutku stavljanja na tržište, ili
• nedostatak proizvoda proizlazi iz primjene zakona ili obveznog službenog propisa.
9.2.9. Dovoljno je da proizvođač, distributer (Pružatelj usluga) dokaže jedan razlog izuzeća.

10. Odgovornost

10.1. Podaci na web mjestu objavljeni su u dobroj namjeri, ali su informativnog karaktera, Pružatelj usluga ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost podataka.

10.2. Kupac može koristiti Web stranicu isključivo na vlastitu odgovornost i prihvaća da Pružatelj usluga neće biti odgovoran za bilo kakvu materijalnu i nematerijalnu štetu nastalu tijekom korištenja, uz odgovornost za namjernu, grubu nepažnju ili kriminalnu aktivnost, kao i za kršenje ugovora kojim se šteti životu, tjelesnom integritetu i zdravlju.

10.3. Pružatelj usluga isključuje svu odgovornost za ponašanje korisnika web mjesta. Kupac je u potpunosti i isključivo odgovoran za vlastito ponašanje, u tom slučaju Pružatelj usluga u potpunosti surađuje s vršiteljima dužnosti kako bi otkrio prekršaje.

10.4. Stranice usluge mogu sadržavati točke povezivanja (poveznice) koje vode do stranica drugih pružatelja usluga. Pružatelj usluga nije odgovoran za praksu privatnosti i druge aktivnosti tih pružatelja usluga.

10.5. Pružatelj usluga ima pravo, ali nije dužan, provjeriti sadržaj koji Kupci mogu učiniti dostupnim tijekom korištenja Web stranice, a u odnosu na objavljeni sadržaj, Pružatelj usluga ima pravo, ali nije dužan, tražiti znakove nezakonite aktivnosti.

10.6. Zbog globalne prirode Interneta, Kupac prihvaća da će prilikom korištenja Web stranice postupati i u skladu s odredbama relevantnih nacionalnih zakona. Ako bilo koja aktivnost povezana s korištenjem web stranice nije dopuštena prema zakonu države Kupca, Kupac je isključivo odgovoran za korištenje.

10.7. Ako Kupac otkrije nepoželjan sadržaj na web stranici, dužan je odmah obavijestiti Pružatelja usluga. Ako Pružatelj usluga utvrdi da je dojava opravdana tijekom svog postupka u dobroj namjeri, ima pravo odmah izbrisati informacije ili ih izmijeniti.

11. Autorska prava
11.1. Web stranica je zaštićena autorskim pravima. Pružatelj usluga je nositelj autorskih prava ili ovlašteni korisnik svih sadržaja prikazanih na web mjestu i tijekom pružanja usluga dostupnih putem web mjesta: bilo koje autorsko djelo ili drugo intelektualno vlasništvo (uključujući, ali ne ograničavajući se na, svu grafiku i druge materijale, izgled i uređivanje sučelja web stranice, softvera i drugih korištenih rješenja, ideja, implementacije).

11.2. Spremanje ili ispis sadržaja i dijelova web stranice na fizičkim ili drugim medijima dopušteno je za privatnu upotrebu ili uz prethodnu pisanu suglasnost Pružatelja usluga. Korištenje izvan privatne uporabe – npr. pohrana u bazi podataka, prijenos, objavljivanje ili preuzimanje, komercijalizacija – moguća je samo uz prethodno pisano dopuštenje Pružatelja usluga.

11.3. Osim prava izričito navedenih u ovim Općim uvjetima, registracija, korištenje web stranice ili bilo koja odredba Općih uvjeta poslovanja ne daje Kupcu pravo da koristi ili iskorištava bilo koji trgovački naziv ili zaštitni znak na sučelju web stranice. Osim prikaza, privremene reprodukcije i privatnog kopiranja povezanog s pravilnim korištenjem web stranice, ova intelektualna djela ne smiju se koristiti ili iskoristiti u bilo kojem drugom obliku bez prethodnog pisanog dopuštenja Pružatelja usluga.

12. Mogućnosti izvršenja zakona

12.1. Rješavanje pritužbi

Kupac može podnijeti prigovore u vezi s proizvodom ili aktivnostima Pružatelja usluga na sljedeće kontakt podatke:

Služba za korisnike (Služba za korisnike)

Adresa: 2161 Csomád Kossuth Lajos út 79.
• Radno vrijeme pozivnog centra: radnim danom od 10 do 17 sati Telefon: 06706121302
Kontakt osoba: Tamás Ferencz
• E-pošta: hello@paintlisa.hr
Kupac može podnijeti pritužbu potrošača u vezi s proizvodom ili aktivnošću Pružatelja usluge na podatke za kontakt navedene u odjeljku 12.1.

U skladu s važećim zakonodavstvom, Pružatelj usluga odmah će istražiti usmenu pritužbu (u trgovini) i po potrebi je ispraviti ako priroda prigovora to dozvoljava. Ako se Kupac ne slaže s postupanjem s prigovorom ili nije moguće odmah istražiti prigovor, Pružatelj usluga će odmah zabilježiti prigovor i njegovo stajalište o njemu te će, u slučaju usmene pritužbe koja je osobno priopćena, predati njezin primjerak Kupcu na licu mjesta, a u slučaju usmene reklamacije priopćene telefonom, poslat će je Kupcu najkasnije u isto vrijeme kada i pisani odgovor naveden u odjeljku o pisanom prigovoru, i postupa u skladu s odredbama koje se odnose na pisani prigovor.

Pružatelj usluga dužan je usmenoj pritužbi priopćenoj telefonom dostaviti jedinstveni identifikacijski broj, koji pomaže u praćenju prigovora. Davatelj usluga dužan je taj broj priopćiti Kupcu.

Pružatelj usluga dužan je pregledati pisani prigovor u roku od trideset dana od primitka i odgovoriti na njega po osnovanosti, te se pobrinuti da odgovor stigne do Kupca. Ako Pružatelj usluga odbije pritužbu, dužan je opravdati svoje stajalište u svom pisanom odgovoru na odbijanje.

Pružatelj usluga dužan je čuvati zapisnik prigovora i presliku odgovora pet godina.

Pružatelj usluga prihvaća prigovore koje je Kupac uputio na izravne kontakt podatke navedene u odjeljku 12.1, radnim danom između 10:00 i 17:00 sati.

12.2. Ostale mogućnosti provedbe zakona

Ako se mogući potrošački spor između Pružatelja usluga i Kupca ne riješi tijekom pregovora s Pružateljem usluga, kupcu su otvorene sljedeće mogućnosti provedbe:

Podnijeti pritužbu tijelima za zaštitu potrošača. Ako Kupac otkrije povredu svojih potrošačkih prava, ima pravo podnijeti pritužbu tijelu za zaštitu potrošača nadležnom za njegovo mjesto boravišta. Nakon razmatranja pritužbe, tijelo odlučuje o provođenju postupka zaštite potrošača.
• Nadležno tijelo za mirenje. S obzirom na izvansudsko, sporazumno rješavanje potrošačkog spora koji se odnosi na kvalitetu, sigurnost i primjenu pravila o odgovornosti za proizvode, kao i sklapanje i izvršenje ugovora, Kupac može pokrenuti postupak s tijelom za mirenje koje djeluje pored stručnog vijeća nadležnog za registrirano sjedište Pružatelja usluga. Za potrebe pravila o Odboru za mirenje, Kupac se također smatra nevladinom organizacijom, crkvom, stambenom udrugom, mikro, malim i srednjim poduzećem u smislu posebnog zakona, koji kupuje, naručuje, prima, koristi robu ili je primatelj komercijalnih komunikacija ili ponuda povezanih s robom.
Kontakt podaci Odbora za mirenje u Budimpešti:

1016 Budimpešta, Christina 99, III, 310.
• Poštanska adresa: 1253 Budimpešta, Pf.: 10.
• Adresa e-pošte: bekelteto.testulet@bkik.hu
• Faks: 06 (1) 488 21 86
• Telefon: 06 (1) 488 21 31
– Sudski postupak. Kupac ima pravo ovršiti svoj zahtjev koji proizlazi iz potrošačkog spora na sudu u okviru parničnog postupka u skladu s odredbama Zakona IV iz 1959. o Građanskom zakonu i Zakonu V. iz 2013. o Zakonu o parničnom postupku.

13. Razno

13.1. PaintLisa webshop je informacijski sustav koji se temelji na Linuxu / PHP-u, njegovaažu razina sigurnosti je adekvatnai njegova uporaba ne predstavlja rizik, međutim, preporučujemo da poduzmete sljedeće mjere opreza: koristite softver za zaštitu od virusa i špijunskog softvera sa ažuriranom bazom podataka, instalirajte sigurnosna ažuriranja za operativni sustav. Kupnja na web stranici pretpostavlja da Kupac ima znanje o tehničkim ograničenjima Interneta i prihvaćanju mogućnosti pogrešaka povezanih s tehnologijom.

13.2. U specijaliziranim prodavaonicama i online trgovini Pružatelja usluga prodaju se količine namijenjene za kućanstvo.

13.3. Pružatelj usluga ima pravo jednostrano izmijeniti uvjete i odredbe Općih uvjeta u bilo kojem trenutku. Pružatelj usluga obavještava korisnike o promjenama e-poštom prije nego što stupe na snagu. Kada promjene stupe na snagu, registrirani korisnici ih moraju izričito prihvatiti prilikom prijave na web mjesto kako bi mogli koristiti usluge web trgovine.

Budimpešta, 10.08.202